Elérhetőségek
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu
Értékesítési, ügyfélkezelési tréningek - Megközelítés
Ezek az értékesítési folyamatok mindegyike felépíthető az alábbi elemekből:
Hideghívás >>  
Igényfelmérés >>  
Haszonérvelés >>  
Ellenvetések kezelése >>  
Panaszkezelés >>  
Térjünk át a másik aspektusra, az iparági felosztásra…
 
Még ha az értékelési folyamatok alkotóelemei megegyeznek is a különböző iparágakban alkalmazott folyamatokban, azok egymáshoz kapcsolása példákkal, gyakorlatokkal való megtöltése határozza meg a résztvevők oldaláról az elfogadást és a tanulás sikerességét.
 
Ezek alapján egyedi értékesítési, ügyfélkezelési képzésekkel rendelkezünk az alábbi területeken:
 
Pénzügyi szektor - Bank és biztosító >>  
Autóipar >>  
FMCG >>  
Gyógyszeripar >>  
B2B >>  
2011. Copyright ActControll Kft.