Elérhetőségek
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu
Ha az értékesítési, ügyfélkezelési képzésekről szeretnénk írni...
Itt gyűjtünk információt a partner szolgáltatásáról, üzleti szokásairól, nehézségeiről, tapasztalatairól, terveiről. Az itt szerzett információk segítenek abban, hogy kiválasszuk a számára leginkább megfelelő megoldást. Pontos végrehajtásával elkerülhetjük a későbbi ellenvetések nagy részét, és a hasonló megoldások bemutatásának kényszerét. Az igényfelmérés során a legfontosabb...
Kezdő akvizítorként ezt a provokatív kérdést kaptam válaszul, amikor...
A proaktív értékesítés hosszú távú folyamat, amelyet csak szisztematikusan, türelemmel és kitartással lehet végezni. Abban az esetben lehetünk sikeresek, ha megnyerjük az ügyfél bizalmát, megismerjük az igényeit, új szolgáltatási területekre tudjuk felhívni a figyelmét, vagy a szolgáltatások minőségével, sikeres tárgyalással tudjuk rávenni az üzlet megkötésére...
Állok a barkácsboltban. Fúrógépet kell vennem. Miért? Talán, mert minden...
Könnyebb megszerezni, mint megtartani?
A kérdésre a válasz eltérő lesz, attól függően, hogy akvizíciós értékesítőnek vagy panaszkezelőnek tesszük fel. Nem tudjuk megmondani, kinek van igaza, de az biztos, hogy a panaszkezelés is egy rendkívül nehéz, összetett feladat, amelyet csak türelemmel, empátiával, tudatos kommunikációval lehet végrehajtani...
2011. Copyright ActControll Kft.