Elérhetőségek | |
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu |
Ha az értékesítési, ügyfélkezelési képzésekről szeretnénk írni... |
Itt gyűjtünk információt a partner szolgáltatásáról, üzleti szokásairól,
nehézségeiről, tapasztalatairól, terveiről. Az itt szerzett információk segítenek abban, hogy kiválasszuk a számára leginkább megfelelő megoldást.
Pontos végrehajtásával elkerülhetjük a későbbi ellenvetések nagy részét, és a hasonló megoldások bemutatásának kényszerét.
Az igényfelmérés során a legfontosabb...
|
Kezdő akvizítorként ezt a provokatív kérdést kaptam válaszul, amikor... |
A proaktív értékesítés hosszú távú folyamat, amelyet csak szisztematikusan, türelemmel és
kitartással lehet végezni. Abban az esetben lehetünk sikeresek, ha megnyerjük az ügyfél bizalmát, megismerjük az igényeit, új
szolgáltatási területekre tudjuk felhívni a figyelmét, vagy a szolgáltatások minőségével, sikeres tárgyalással tudjuk rávenni az üzlet megkötésére... |
Könnyebb megszerezni, mint megtartani?
|
A kérdésre a válasz eltérő lesz, attól függően, hogy akvizíciós értékesítőnek vagy panaszkezelőnek
tesszük fel. Nem tudjuk megmondani, kinek van igaza, de az biztos, hogy a panaszkezelés is egy rendkívül nehéz, összetett
feladat, amelyet csak türelemmel, empátiával, tudatos kommunikációval lehet végrehajtani...
|