Elérhetőségek
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu
Ellenvetések kezelése
„Azt tudom, miért jó önnek, de nekem az miért lesz jó, hogy mi találkozunk?”
 
Kezdő akvizítorként ezt a provokatív kérdést kaptam válaszul, amikor időpontot akartam egyeztetni egy ügyféllel. Hosszú szünet következett, nem voltam felkészülve erre a kérdésre.
Ekkor tanultam meg, ha jó értékesítő akarok lenni, akkor nem elegendő jól ismernem a termékemet, de az ellenvetéseket is azonnal tudnom kell kezelni.
Ellenvetésekkel az értékesítési folyamat minden lépése során találkozhatunk, beszélhetünk akár telefonos hívásról, vagy személyes találkozóról, ezen belül igényfelmérésről vagy ajánlattételről.
Jó ellenvetés-kezelővé az válik, aki számtalan ellenvetéssel találkozott már, és ezekre minden alkalommal kidolgozta a legjobb válaszokat. Ezt követően már egyre kevesebb váratlan ellenvetéssel találkozik. A már ismert esetekben határozott, felkészült szakember benyomását kelti, ezzel máris megkülönbözteti magát a versenytársaitól.
 
 
Az Ellenvetések kezelése tréning igazi műhelymunka. Első körben meghatározzuk az értékesítők által alkalmazott értékesítési folyamat lépéseit, majd minden lépés esetén összegyűjtjük a lehetséges ellenvetéseket és az ezekre adható válaszokat is. A gyakorlatok során értékesítési szituációkat modellezünk, és az egyre nehezedő ellenvetések segítségével begyakoroljuk azok kezelését.
 
A résztvevők az általuk kidolgozott „Ellenvetések kezelése” példatárral távoznak a tréningről.
 
Hiba lenne azt gondolnunk, hogy az ellenvetést csak kezelni lehet, de megelőzni nem. A leghatékonyabb módja az ellenvetések elkerülésének a megelőzés. Az értékesítési folyamat minden, ezt megelőző lépésében befolyásunk van arra, hogy ne kellje ellenvetést kezelnünk.
 
Ezeknek a technikáknak az elsajátítását már egyéb értékesítési tréningjeink tárgyalják:
• Hideghívás
• Igényfelmérés
• Haszonérvelés
• Tárgyalástechnika
2011. Copyright ActControll Kft.