Amikor együtt dolgozunk partnereinkkel: |
• meghatározzuk a kompetenciatár tartalmi elemeit: vállalati, vezetői és munkaköri kompetenciák formájában |
• aktualizáljuk a kompetenciák körét vállalati céloknak megfelelően |
• kiszűrjük a legfontosabbakat, csak az egyes munkakörök tevékenységeinek sikeres elvégzéséhez szükséges viselkedéseket rögzítjük |
• alkompetenciákra bontjuk a kompetenciákat, hogy a viselkedés egyes összetevői is külön hangsúlyt kaphassanak, differenciálhatóvá váljanak |
• szöveges leírást készítünk az egyes szintek viselkedésjellemzőkről, hogy azonos értelmezést, olvasatot kapjanak az egyes értékek vezető és beosztott számára |
|
Célunk, olyan viselkedésszintű vállalati kompetenciatár létrehozása, amelyekre a HR rendszerek többsége támaszkodik, és széles spektrumán egzakt iránymutatást ad pl. kiválasztás,
értékelés, képzés-fejlesztés, visszajelzés során, ugyanazon elv mentén. |
|
|
|
A Vállalati kompetenciatár ki- vagy átalakításának bemeneti kritériumai: |
• értékek, stratégia ismerete |
• munkakör-családok ismerete |
|
Amit biztosítanunk kell a Vállalati kompetenciatár életben tartásához: |
• támogató elektronikus felület |
|
ActControll Premium megoldás: |
A Vállalati kompetenciatár nem önálló megoldásként kerül használatba, hanem a kapcsolódó elemeket figyelembe véve alakul ki, megalkotását követően, beemeljük más HR rendszerekbe,
például a Teljesítményértékelő Rendszerbe. |