A Kódex minden partnerünk számára egyediséget biztosít, hiszen az elvárt viselkedés leírásában az adott vállalat
értékesítési/ügyfélkezelési folyamataihoz igazodik. |
|
Az Értékesítési és ügyfélkezelési kódex előnyei: |
|
...a vállalat számára az ügyfelek szempontjából: |
• az elégedett, elkötelezett ügyfelek, növekvő keresztértékesítési lehetőséget biztosítanak, |
• bővülő ügyfélkör, mivel a lojális ügyfelek másoknak is ajánlják a vállalatot, |
• bővülő ügyfélkör az értékesítés hatékonyságának növekedése miatt. |
|
... a vállalat számára a munkatársak szempontjából: |
• a munkatársak egyéni hatékonyságának fejlesztése egzakttá válik azáltal, hogy a kódex folyamatalapú szempontrendszere
a visszajelzés, értékelés, ösztönzés és a mérési pontok inputjául szolgál. |
|
...az ügyfelek számára: |
• minden találkozási ponton ugyanazt a minőségi kiszolgálást kapják, |
• fontosnak érzik magukat, mert a megszokottól eltérő bánásmódban részesülnek. |
|
...a munkatársak számára: |
• pontosan ismerik a velük szemben támasztott követelményeket, |
• sikerélményük lesz, |
• csökken az eredmények iránti felelősségükből fakadó stressz. |
|
...a vezetők számára: |
• mindig azonos elvárásokat támaszthatnak a beosztottak felé, így könnyebbé válik a kontroll, |
• könnyen beazonosíthatóak a munkatársak személyes erősségei és veszteségpontjai, így pontosabb egyéni fejlesztési terv készülhet. |
|
|
|
Az ActControll az elkészített Értékesítési és ügyfélkezelési kódex megtanítását, kontrollálását az alábbi tréningek segítségével támogatja: |