Elérhetőségek
+36-30-684-3336 info@actcontroll.hu
Értékesítési és ügyfélkezelési folyamatok szabályozása -
Értékesítési és ügyfélkezelési kódex
A Kódex minden partnerünk számára egyediséget biztosít, hiszen az elvárt viselkedés leírásában az adott vállalat értékesítési/ügyfélkezelési folyamataihoz igazodik.
 
Az Értékesítési és ügyfélkezelési kódex előnyei:
 
...a vállalat számára az ügyfelek szempontjából:
• az elégedett, elkötelezett ügyfelek, növekvő keresztértékesítési lehetőséget biztosítanak,
• bővülő ügyfélkör, mivel a lojális ügyfelek másoknak is ajánlják a vállalatot,
• bővülő ügyfélkör az értékesítés hatékonyságának növekedése miatt.
 
... a vállalat számára a munkatársak szempontjából:
• a munkatársak egyéni hatékonyságának fejlesztése egzakttá válik azáltal, hogy a kódex folyamatalapú szempontrendszere a visszajelzés, értékelés, ösztönzés és a mérési pontok inputjául szolgál.
 
...az ügyfelek számára:
• minden találkozási ponton ugyanazt a minőségi kiszolgálást kapják,
• fontosnak érzik magukat, mert a megszokottól eltérő bánásmódban részesülnek.
 
...a munkatársak számára:
• pontosan ismerik a velük szemben támasztott követelményeket,
• sikerélményük lesz,
• csökken az eredmények iránti felelősségükből fakadó stressz.
 
...a vezetők számára:
• mindig azonos elvárásokat támaszthatnak a beosztottak felé, így könnyebbé válik a kontroll,
• könnyen beazonosíthatóak a munkatársak személyes erősségei és veszteségpontjai, így pontosabb egyéni fejlesztési terv készülhet.
 
 
Az ActControll az elkészített Értékesítési és ügyfélkezelési kódex megtanítását, kontrollálását az alábbi tréningek segítségével támogatja:
Hideghívás >>
Igényfelmérés >>
Haszonérvelés >>
Ellenvetések kezelése >>
Szakmai coaching >>
2011. Copyright ActControll Kft.