6. A coachingban csak a fejlesztés céljai kerülnek megfogalmazásra (kommunikálj érthetőbben, kezeld az indulataidat), de a fejlesztési folyamat konkrét lépéseihez nem kap támogatást a munkatárs; nincs fejlesztési terv, amit a sikeres fejlődéshez be kellene járnia közösen a vezetőjével. |
|
7. A coaching események nem épülnek egymásra: az előző coaching eseményen megbeszéltek és a fejlesztéssel javított hibák korrekciójára nincsen visszajelzés. |
|
8. A fejlesztési célok, a hibák számának sokasága: a coachingok során olyan sok fejlesztendő terület kerül felszínre, ami kijavíthatatlannak tűnik, ezért a munkatárs demotiváltságát okozza. |
|
9. A coaching tevékenységek rendszeressége: nincs a coachingoknak ritmusa, véletlenszerű (gyakran kampányszerű) az alkalmazás. |
|
10. Állandó coaching-frekvencia: már a tökéletesen alkalmazott folyamat mellett a coachingok intenzitása állandó marad, ami mivel nincsen hozzáadott értéke, hiszen már nem történik fejlesztés, a munkatárs demotiváltságát okozhatja |
|
Az Actcontroll munkatársaiként vállaljuk: |
|
• a coaching alapját képező folyamatok kialakítását, szabványosítását, |
• coaching tevékenység betanítását, |
• coaching dokumentációs eszközök kialakítását, |
• személyes szakmai coachingok végrehajtását. |
|
|